MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Srušeni rekordi: U 2023. godini BiH posjetilo više od 1.600.000 turista iz cijelog svijeta

U periodu januar – novembar 2023. godine turisti su u Bosni i Hercegovini ostvarili 1.621.831 posjetu, što je za 18 posto više u odnosu na isti period 2022. godine i 3.431.903 noćenja, što je za 13,7 posto više u odnosu na isti period 2022. godine.

U usporedbi sa istim periodom 2019. godine, godinom prije izbijanja pandemije Covid-19, u periodu januar – novembar 2023. godine BiH je posjetilo 77.379 turista više, te je ostvareno 253.487 noćenja više u odnosu na isti period do sada rekordne 2019.godine.

U periodu januar – novembar te godine turisti su u Bosni i Hercegovini ostvarili 1.544.452 posjete, što je bilo više za 12 posto i 3.178.416 noćenja, što je bilo više za 10,7 posto u odnosu na isti period prethodne 2018. godine.

Broj noćenja domaćih turista u periodu januar – novembar prošle godine bio je manji za 5,8 posto, dok je broj noćenja stranih turista bio viši za 25,5 posto u odnosu na isti period 2022. godine. U ukupno ostvarenom broju noćenja u periodu janur – novembar prošle godine učešće domaćih turista bilo je 31,1 posto dok je 68,9 posto bilo učešće stranih turista.

U strukturi noćenja stranih turista najviše noćenja ostvarili su turisti iz: Hrvatske (14,2 posto), Srbije (12,3 posto), Turske (8,1 posto), Slovenije (6,7 posto), Saudijske Arabije (5,3 posto), Njemačke (4,8 posto), SAD (3,4 posto) i Ujedinjenih Arapskih Emirata (3,1 posto) što je ukupno 57,9 posto. Turisti iz ostalih zemalja ostvarili su 42,1 posto noćenja, podaci su Agencije za statistiku BiH.

Po dužini boravka stranih turista u BiH, na prvom mjestu su: Kuvajćani sa 3,8 noćenja, Katarani sa 3,3 noćenja, Egipćani i Irci sa 3,2 noćenja, te turisti iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i Irana sa po 3,0 noći, Francuske, Albanije i Bahrein sa po 2,9 noćenja.

Prema vrsti smještajnog objekta najveći broj noćenja ostvaren je u okviru djelatnosti Hoteli i sličan smještaj sa učešćem od 94,2 posto.

Izvor: R Sarajevo

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa