MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Sarajlija u cilju promovisanja porodice preplivao Neumski zaljev dug sedam kilometara

Udruženje “Porodice tri plus” organizovale su događaj u kojem su bili podrška svom aktivisti i ocu četvero djece Harisu Muratoviću da prepliva Neumski zaljev i tako postane prva osoba koja je zvanično preplivala ovaj zaljev dug sedam kilometara.

Ovaj događaj je za cilj imao promociju porodice, posebno davanje na značaju porodicama sa troje i više djece.

Muratović je tim povodom kazao da je to sanjao još od studentskih dana i da je taj san sada dosanjan.

“Realizovan je taj cilj. San ostaje san, ukoliko nemamo cilj. Ukoliko nismo disciplinovani, onda će on ostati kao san i bićemo razočarani. Ja sam bio uporan. Više od dvije i po godine sam trenirao kako bi uspio preplivati Neumski zaljev”, naveo je Muratović.

Istakao je da je presretan što je uspio u svom naumu te se zahvalio roditeljima bez kojih on ne bi postajao, supruzi, sestri i njegovoj djeci.

“Hvala i Udruženju “Porodice tri plus”, koji su bili uz mene i koji su moji saputnici. Oni su me ohrabrili na ovaj poduhvat i da uspijem realizovati ono što sam zamislio. Ovo je za BiH. Poslije ovoga plan je da preplivam Bosfor i vidimo se kod sljedećih izazova”, poručio je.

Predsjednik Udruženja Mustafa Vlahovljak kazao nam je da je ovo uspjeh njihovih članova i da je ovo snažna poruka koju šalju iz jedinog bh. grada na moru.

“Natalitet je prioritet. Evo poruke kada je u pitanju roditeljstvo. Ono kada je snažno, daje iznimne i veličanstvene rezultate u svim sverama života”, rekao je Vlaholjak.

Izvor: Klix.ba

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa