MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Objavljena lista najbolje ocijenjenih skijališta u Evropi: Na popisu su dva iz BiH

Istraživanje koje je sprovela kompanija SportsCover Direct upravo je otkrilo najbolje ocijenjena skijaška odmarališta u Evropi, a dva iz Bosne i Hercegovine našla su se na listi.

Studija koju je sprovela osiguravajuća kompanija za zimske sportove SportsCover Direct analizirala je različite metrike sa skiresort.info, uključujući faktore kao što su cijena dnevne ski karte, prosječne ocjene posjetitelja, broj ski liftova, najveću nadmorsku visinu, dužinu staza, prosječne cijene hotela i broj hotela u krugu od 10 kilometara.

Metrici su dodijeljene različite težine, s posebnim naglaskom na zvjezdice i cijene hotela u blizini. Odmaralište Aleko u Bugarskoj, zauzelo je prvo mesto s ocjenom od 74,2 od 80 što se pripisuje njegovoj pristupačnosti sa 197 obližnjih hotela, visinskom razlikom od 740 metara i pristupačnom dnevnom propusnicom za odrasle u proseku od 26 eura.

Nakon toga, odmaralište Straja u u Rumuniji osiguralo je drugu poziciju sa rezultatom 72 od 80. Posjetioci Straje mogu očekivati ​​da će platiti oko 26 eura za dnevnu kartu za odrasle.

Ravna planina u Bosni i Hercegovini zauzela je treće mjesto sa ocjenom 71,8 od 80. Opisano kao “popularno među početnicima”, 86 posto smatra da su staze “lake”, a “pristupačna dnevna karta za odrasle od samo 15 eura čini je atraktivnim izborom”.

Na četvrtom mjestu je Zlatibor u Srbiji, a prati ga Kolašin u Crnoj Gori.

Šesta najbolja skijaška destinacija je Bansko u Bugarskoj, a na sedmom mjestu se našla još jedna planina iz BiH – Igman. Igman je opisan kao mjesto koje nudi pristupačnu dnevnu cijenu ski lifta od 21 euro za odrasle i opisan je kao dobar izbor za iskusne skijaše.

S ocjenom 68,1 odmaralište Ceuze 2000 u Gapu, Francuska, zauzima osmo mjesto. Mavrovo u Sjevernoj Makedoniji je na devetom mjestu, a top 10 zaokružuje odmaralište Alpe du Grand-Serre u La Morteu u Francuskoj.

Komentarišući popularnost zimskog odmora i način odabira prave destinacije, Sean Walsh, šef marketinga u SportsCover Directu, naglasio je zadivljujuću mješavinu uzbudljive avanture na otvorenom, snježnih planinskih pejzaža i živahne apres-ski kulture.

Naglasio je važnost razmatranja faktora kao što su nivo vještine, teren, nadmorska visina, sadržaji i pristupačnost prilikom odabira odmarališta, osiguravajući nezaboravno i ugodno iskustvo usred snježnih vrhova i uzbudljivih padina.

Izvor: klix.ba

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa