MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Ćevapi na Baščaršiji ponovo poskupjeli

Rast cijena svih namirnica i tradicionalnih jela kako u Sarajevu tako i drugim gradovima Bosne i Hercegovine je realnost kojoj nažalost svjedočimo svakodnevno. 

Ćevapi su tradicionalno jelo koje je sinonim za bosansku kuhinju i svi ih rado jedemo. Naravno, poseban mamac su za brojne turiste koji dolaze u našu zemlju.

Sarajevo, poznato po svojoj gastronomiji i bogatoj kulturnoj baštini, suočava se s poskupljenjem ovog omiljenog jela na Baščaršiji za čak dvije marke.

Tako sada u nekim od poznatih ćevabdžinica na Baščaršiji velika porcija ćevapa košta 12 KM, a mala porcija 6 KM. 

Poskupjela je i cijena pljeskavica pa je sada uglavnom 12 KM, velika porcija sudžukica (200 g) je također skuplja za dvije marke i iznosi 14 KM, a teleći ražnjići oko 14 KM.

Teško je procijeniti šta je vlasnike ćevabdžinica podstaklo na ovaj korak. Cijena od 10 KM za veliku porciju ćevapa “držala se” više od godinu dana, ali vjerovatno je novi talas poskupljenja goriva i svih ostalih namirnica, naročito mesa, izazvao i ovaj porast cijena ćevapa i pljeskavica.

Razlozi za ovo poskupljenje mogu biti raznoliki, uključujući promjene u cijenama osnovnih sastojaka poput mesa, ulja i začina, ali i rast troškova rada i poslovanja za ugostiteljske objekte.

Pojedine ćevabdžinice se još nisu odale poskupljenju, pa je ipak moguće na nekim mjestima pojesti ćevape i po staroj cijeni. Ali, sudeći po prijašnjim scenarijima, samo je pitanje vremena kada će to uraditi kako bi bili u korak sa konkurencijom.

Izvor: radiosarajevo.ba

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa