MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Brojni građani ogorčeni zbog enormno visokih računa za struju, iz Elektroprivrede pozvali potrošače da se jave

Mnogi građani Bosne i Hercegovine, posebno s područja Zeničko-dobojskog kantona i Kantona Sarajevo, suočili su se s neočekivano visokim računima za struju za protekli mjesec.

Prema tvrdnjama pojedinih korisnika, potrošnja električne energije je u nekim slučajevima bila i do tri puta veća nego inače, što je izazvalo nezadovoljstvo i sumnje u tačnost obračuna.

Međutim, ističu da je stanje na brojilu i na računu uredno, ali da je račun, odnosno, potrošnja struje tri puta bila veća nego što je to bilo proteklih mjeseci, pa i u decembru 2024. godine.

Na upit o ovom problemu, Elektroprivreda BiH je poručila da, zbog nedostatka konkretnih podataka o korisnicima koji su podnijeli pritužbe, nisu u mogućnosti izvršiti uvid u pojedinačne analitičke kartice.

“Kupci sve nejasnoće u vezi s računima za električnu energiju mogu prijaviti u kontakt centar pripadajuće ‘Elektrodistribucije’ Zenica, ali i pozivom na besplatan broj 080 020 132 ili putem e-maila [email protected]“, navodi se u odgovoru Elektroprivrede.

Korisnici drugih gradova sve reklamacije mogu uraditi pozivom na info brojeve ili mailove koji se nalaze na ovom linku.

Također, dodaju da će uposlenici “Elektrodistribucije” Zenica provjeriti slučajeve u kojima korisnici smatraju da su njihovi računi značajno odstupili od očekivanog iznosa te će ih o rezultatima provjere obavijestiti.

Situacija izaziva sve veći interes javnosti, a građani očekuju konkretnije odgovore i eventualne korekcije ukoliko se nepravilnosti potvrde.

Izvor: Klix.ba

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa