MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Boris Horvat: Neće biti više nerealno planiranog budžeta

Svega nekoliko sati nakon službene primopredaje između bivšeg načelnika Fikreta Abdića i novoizabranog Borisa Horvata, u Kabinetu je organizirana press konferencija. Na samom početku Općinski načelnik Boris Horvat je pozdravio prisutne medije i istaknuo da će njegov rad, kao cjelokupne općinske administracije u potpunosti biti transparentan prema medijima i građanima Velike Kladuše.
Glavna tema press konferencije bilo je finansijsko stanje općine sa današnjim datumom. Načelnik je novinarima prezentirao da je prihod općine sa današnjim datumom 13 miliona i 681 000 a rashod 15 miliona i 450 000 maraka, trenutno na računu općine ima 138 000 KM i to su sredstva sa kojima općina trenutno raspolaže. Na podračunima za namjenska sredstva nalazi se nešto preko 2 miliona KM.
S obzirom na to da je su rashodi u odnosu na prihodovnu stranu veći za 1 milion i 770 hiljada, pitali smo šeficu Službe za finasije kako će se namiriti sredstva. Ona je rekla da će se razlika između prihoda i rashoda namiriti iz prošlogodišnjeg suficita koji je bio oko 3 miliona KM.


Jedno od pitanja odnosilo se i na mogućnost za usvajanje budžeta do kraja godine, a načelnik Horvat je odgovorio da se nada da će se budžet usvojiti u zakonskom roku, s obzirom da je prije nekoliko dana potpisan međustranački sporazum o formiranju većine u Općinskom vijeću. Na ovo je dodao i to da će se budući budžet planirati u realnim okvirima, a ne kao što je to bio slučaj posljednjih godina da je izvršenje budžeta bilo tek nešto preko 50%.
Ono što je evidentno jeste da novu općinsku administraciju na čelu sa načelnikom Borisom Horvatom čeka dosta posla, jer po samom stanju budžeta se vidi da je budžet posljednjih godina bio nerealan i neostvariv.
Projektovani budžet od 28 miliona od strane bivšeg načelnika vjerovatno je služio samo za to da se govori o izuzetnom “rastu” budžeta, dok je stvarna situacija potpuno drugačija.

Trend radio

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa