MARKETING

ADA PROMET Velika Kladusa - Tehnicki pregled

Porasle potrošačke cijene u BiH u aprilu, godišnja inflacija dva posto

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u Bosni i Hercegovini mjerene indeksom potrošačkih cijena, u aprilu u odnosu na prethodni mjesec ove godine, u prosjeku su zabilježile rast za 0,1 posto, dok je na godišnjem nivou u prosjeku zabilježen rast nivoa cijena od dva posto.

U aprilu u odnosu na mart ove godine u prosjeku su najviše rasle cijene u restoranima i hotelima za 0,7 posto, dok su zdravstvo, odjeća i obuća, te rekreacija i kultura poskupjeli za po 0,5 posto. Hrana i bezalkoholna pića, zatim alkoholna pića i duhan, te komunikacije u prosjeku su bili skuplji za po 0,2 posto.

Niže cijene u prosjeku su zabilježene u odjeljcima stanovanje i režijski izdaci za 0,5 posto, te namještaj, kućanskih uređaji i redovno održavanje kuće za 0,7 posto, objavila je Agencija za statistiku BiH.
Nivo cijena u aprilu ove, u odnosu na april prethodne godine viši je za dva posto. Poskupljenje usluga i proizvoda u restoranima i hotelima u prosjeku je iznosilo 8,8 posto, a ostalih dobara i usluga za 5,7 posto. U prosjeku su rasle i cijene u odjeljku rekreacije i kulture za 4,5 posto, kao i alkoholna pića i duhan za 3,9 posto.

Hrana i bezalkoholni napici u aprilu su na godišnjem nivou skuplji za 1,2 posto, namještaj, kućanski uređaji i redovno održavanje kuće za 2,2 posto, zdravstvo za 3,5 posto, prevoz za 3,1 posto, te komunikacije za 1,7 posto.

Prosječni pad cijena je zabilježen kod odjeće i obuće za 7,3 posto, te stanovanja i režijskih izdaka za 0,2 posto.

Izvor: N1

Vezane vijesti:

MARKETING

Sudo Luka logo
ada promet velika kladusa